O aplicație pentru smartphone a fost lansată de către Poșta Română, care va ajuta, printre altele, și la monitorizarea serviciilor la care apelăm, de exemplu, statusul trimiterilor poștale înregistrate cu Track&Trace, calcularea tarifelor pentru serviciile poștale, trimiterea de bani cu serviciul E-mandat, toate acestea fără alte taxe în plus.
Clienții vor putea dispune gratuit de cele mai importante servicii online ale operatorului național de servicii poștale prin intermediul aplicației special creată pentru platformele Android și iOS, informează Agerpres.
Cu ajutorul aplicației "Poșta Română Mobil", clienții pot verifica cu ușurință statusul trimiterilor poștale înregistrate cu Track&Trace, pot afla orice cod poștal, pot căuta un oficiu poștal după mai multe criterii (din localitate, din apropiere, după denumire, oficii PostCollect, etc). De asemenea, utilizatorii noii aplicații mobile pot calcula tarifele pentru serviciile poștale, pot trimite bani cu E-mandat (plata online) sau își pot face abonamente de presă.
"Având în vedere că circa 30% din traficul total de pe site-ul Poștei Române provine de pe dispozitive mobile (smartphone și tablete), ne-am gândit să venim în întâmpinarea clienților cu această aplicație, pentru a le facilita accesul cu ușurință la informații. 'Poșta Română Mobil' a fost realizată intern utilizând o platformă flexibilă de tip 'do your own app' și utilizează bazele de date ale site-ului, împachetate într-o interfață simplă și extrem de intuitivă", a declarat șeful Departamentului Marketing, Alexandru Brătianu.
"Poșta Română Mobil" mai oferă și alte facilități, cum ar fi accesarea modulului business AWB Poșta Română, aplicație care permite gestionarea online a trimiterilor poștale și conectarea cu pagina de Facebook "Poștașul Digital", unul dintre serviciile online ale Poștei Române, care pune cititorii la curent cu ultimele știri și informații referitoare la activitatea companiei.