UPDATE/ Probleme pentru Samsung: Peste 90% dintre utilizatorii Note 7 din Europa au solicitat înlocuirea telefoanelor// Poziția Samsung

UPDATE/ Probleme pentru Samsung: Peste 90% dintre utilizatorii Note 7 din Europa au solicitat înlocuirea telefoanelor// Poziția Samsung
foto:www.cnet.com

UPDATE: În urma publicării articolului "Probleme pentru Samsung: Peste 90% dintre utilizatorii Note 7 din Europa au solicitat înlocuirea telefoanelor", compania a transmis redacției b1.ro câteva precizări.

Redăm integral poziția Samsung la finalul articolului.

Peste jumătate din smartphone-urile Samsung Galaxy Note 7 din Europa au fost deja schimbate de către utilizatori de la debutul Programului Global de Înlocuire, demarat de compania sud-coreeană. Această acțiune a survenit ca urmare a mai multor semnalări ale utilizatorilor privind supraîncălzirea bateriilor noilor telefoane Samsung.

Potrivit sursei citate, încă de la începerea programului, 90% dintre utilizatorii Galaxy Note 7 europeni au ales înlocuirea telefoanelor smart cu un alt Note7 și doar 3% au optat pentru un alt model Samsung Galaxy.

Compania estimează că programul de înlocuire se va finaliza cu succes până la începutul lunii octombrie.

Toți clienții Galaxy Note 7 din Europa au primit mesaje din partea companiei Samsung, solicitând schimbarea dispozitivului, precum și o actualizare a software-ului care a setat limita maximă de încărcare a bateriei la 60%.

În perioada de înlocuire, Samsung și-a îndemnat clienții să își închidă dispozitivele și să le schimbe prin programul dedicat. În ciuda acestei crize, un sondaj european arată faptul că încrederea consumatorilor în companie rămâne ridicată.

Unii utilizatori au reclamat faptul că modelul care înlocuiește telefonul Note 7 își pierde repede energia, chiar și atunci când încarcă și devine neașteptat de fierbinte.

Compania a anunțat că a primit astfel de plângeri de la consumatori din Coreea de Sud, însă nu poate estima numărul dispozitivelor afectate.

Vânzările modelului Note 7 vor reîncepe în Europa, la 28 octombrie, informează Agerpres.

Pe 2 septembrie, compania sud-coreeană a oprit voluntar vânzările și livrările Galaxy Note 7, după ce o investigație a arătat o problemă izolată la bateriile provenite de la un anumit furnizor.

Drept la replică Samsung

APROAPE 60% DINTRE DISPOZITIVELE GALAXY NOTE7 AU FOST ÎNLOCUITE ÎN EUROPA

Samsung Europa îi îndeamnă pe utilizatori să beneficieze de programul de înlocuire

România, 28 septembrie 2016 – Samsung Electronics anunță că 57% din smartphone-urile Galaxy Note7 din Europa au fost deja schimbate de utilizatori de la debutul Programului Global de Înlocuire.

De la startul programului, 90% dintre utilizatorii Galaxy Note7 din Europa au ales înlocuirea smartphone-ului cu un alt Note7, și doar 3% au ales un alt model Samsung Galaxy. În această perioadă, Samsung a îndemnat toți utilizatorii Galaxy Note7 din Europa să își închidă dispozitivele și să le schimbe prin programul de înlocuire.

Samsung estimează că programul de înlocuire se va finaliza cu succes până la începutul lunii octombrie.

Mesajul nostru de prioritizare a singuranței a ajuns cu succes la utilizatorii de Galaxy Note7, care iau măsurile necesare, schimbând produsul cu unul nou. Am depus eforturi mari să înlocuim telefoanele Galaxy Note7 în Europa pentru a garanta siguranța clienților noștri și pentru a minimiza orice inconvenient”, afirmă Cristian Cojocaru, Head of Telekom Division Samsung Electronics Romania.

“Le mulțumim utilizatorilor noștri pentru răbdarea și loialitatea față de Samsung și Galaxy Note7. Îi îndemnăm pe toți cei care nu au beneficiat de programul de înlocuire să schimbe cât mai repede telefonul cu un nou Galaxy Note7.”

Un sondaj paneuropean arată faptul că încrederea consumatorilor în Samsung rămâne ridicată. Studiul realizat pe un eșantion de 5.000 de consumatori din Marea Britanie, Germania, Franța, Spania și Italia arată că majoritatea acestora (61%) nu simt că procesul de înlocuire a smartphone-ului Galaxy Note7 a schimbat percepția față de brandul Samsung, iar 15% au declarat că au mai multă încredere în reputația brandului.

Samsung a lucrat cu partenerii săi pentru asigurarea celor mai înalte standarde de fabricație și calitate a noilor dispozitive Galaxy Note7. Samsung Europe confirmă impactul pozitiv pe care cooperarea cu partenerii de vânzări, comunicarea zilnică cu clienții și actualizarea software-ului le-au avut asupra derulării programului de înlocuire. Toți clienții Galaxy Note7 din Europa au primit mesaje din partea Samsung, solicitând schimbarea dispozitivului, precum și o actualizare a software-ului care a setat limita maximă de încărcare a bateriei la 60%.

Samsung Europe a desemnat o echipă formată din directori locali care să lucreze cu partenerii din zona de retail pentru o implementare cât mai ușoară a programului de înlocuire în Europa.

Studiu Kantar TNS Omnibus realizat în perioada 23 – 25 septembrie pe un eșantion de 5.007 persoane

Includ email-uri, push notifications,mesaje în social media și mesaje de la operatorii telecom.

David Lowes, Chief Marketing Office Samsung Electronics Europa îi încurajează pe utilizatori să urmărească o serie de caracteristici, pentru a se asigura că au un dispozitiv Galaxy Note7 pe care îl pot folosi fără griji: “Toți utilizatorii pot folosi sistemul nostru online de identificare a codului (IMEI) de pe Samsung.com, iar la primirea noului dispozitiv pot urmări noul simbol cu baterie verde și un pătrat negru pe ambalaj, pentru a se asigura că dețin un produs nou. Pentru mai multe detalii și întrebări, pot vizita oricând site-ul Samsung.com.”

Pentru mai multe detalii despre noul Galaxy Note7, accesați http://www.samsung.com/ro/note7exchange/

Tags:
Urmăriți B1TV.ro și pe
`
Ultima oră
00:19 - Adriana Bahmuțeanu, ținta cuvintelor dure, venite din partea fiului ei cel mare. „Ești o rușine”
00:05 - Ciucă: Am pierdut politic pentru că am făcut coaliţie cu PSD. Important e să recunoşti când greșești. Unii colegi s-au opus atunci și au avut dreptate (VIDEO)
23:49 - Bode, banc cu PSD: „Cum deosebești la garderobă haina unui PSD-ist de celelalte?” (VIDEO)
23:42 - Doi medici de la un spital din Iași, bănuiți că ar consuma droguri în timpul gărzilor. Ambii sunt vizați într-o anchetă DIICOT
23:15 - Parlamentul a votat un proiect de lege care scutește de impozit câștigurile din cryptomonede. Biriș: „Probabil sunt destul de mulți care și-au luat șpăguțele prin bitcoin” (VIDEO)
22:58 - Vânzarea a peste 1000 de produse alimentare a fost oprită temporar de ANPC. Ce nereguli au sesizat comisarii
22:36 - Profesorul de economie Cristian Păun: Când politicienii îți spun ”stai liniștit în banca ta”, tre’ să sari ca ars. Discursul lor se va schimba radical după alegeri. Românii să fie cumpătați, că vin vremuri grele (VIDEO)
22:31 - Ce rețete neobișnuite a pregătit Meghan Markle cu ocazia Zilei Recunoștinței. „Vei fi regele sau regina burților fericire”
22:11 - Nicușor Dan, întrebat cu cine va vota la prezidențiale: „O să votez cu unul dintre ei” / „În momentul de față, îl avem sigur pe Marcel Ciolacu în turul 2” (VIDEO)
21:48 - Nicușor Dan: Referendumul nu va duce la desființarea sectoarelor. E o reechilibrare de putere între PMB și primăriile de sector / Bucureștiul anual acumulează deficit de dezvoltare pentru că nu pune bani în proiecte mari (VIDEO)