Meta, compania care deține Facebook, Instagram și WhatsApp, anunță că va introduce în următorii ani mai multe funcții care vor putea fi disponibile utilizatorilor doar în schimbul unei sume de bani, care se va achita sub forma unui abonament lunar, anunță știrileprotv.ro.
După introducerea noului sistem de protejare a intimităţii implementat de Apple pe iPhone şi iPad, iar unde aplicaţiile nu mai pot urmări activitatea utilizatorilor fără acordul acestora, Meta este în căutarea unor soluţii alternative de monetizare, mai scrie sursa citată.
Compania Meta urmărește să lanseze în perioada următoare anumite facilități care să fie disponibile doar contra-cost, ceea ce înseamnă că anumite funcții ale aplicațiilor menționate vor urma să fie destinate doar celor dispuși să plătească în schimbul lor.
Astfel, compania se gândește la înființarea unei noi diviziuni, al cărei rol va fi chiar identificarea şi construirea în produsele companiei a unor funcţii pentru care utilizatorii să fie dispuşi să plătească. Această nouă diviziune va purta numele New Monetization Experiences și va fi condusă de Pratiti Raychoudhury, care era până acum şeful departamentului de cercetare al companiei americane.