Un magazin complet digitalizat, în teste la Carrefour: „Clienții pot face cumpărăturile în 20 de secunde”
Grupul francez Carrefour testează la Paris conceptul Flash 10/10, un magazin complet digitalizat în care produsele ridicate de clienți sunt detectate automat și adăugate într-un coș virtual, spun reprezentanții companiei, potrivit Ziarul Financiar.
Schimbările anunțate de Auchan în privința caselor de marcat au iscat dezbateri aprinse și reacții diverse în România, iar ele vin într-o perioadă în care oricum și alți retaileri testează tot felul de tehnologii în acest sens, cu toate că nu toate sunt păstrate în portofoliu.
Carrefour testează „un nou concept de magazin complet digitalizat”
Conceptul Flash 10/10 al Carrefour fusese anunțat încă din pandemie, însă încă se află în perioada de testare, au precizat reprezentanții grupului francez.
„La nivel de grup, testăm noi experienţe de cumpărare, precum magazinul Carrefour Flash 10/10 din Paris – un nou concept de magazin complet digitalizat, în care clienţii pot face cumpărăturile în 20 de secunde, iar produsele pe care aceştia le ridică sunt detectate automat şi apoi sunt adăugate în coşul lor virtual”, spun reprezentanții companiei. Odată finalizate cumpărăturile, produsele sunt deja scanate și plata se face contactless.
Carrefour a menționat că este disponibilă și o casă automată pentru cei care vor să plătească în numerar.