Elon Musk a anunțat, vineri, a anunțat că Twitter va începe, în curând, să împartă veniturile din publicitate cu creatorii de conținut.
Astfel, utilizatorii eligibili trebuie să fie înscriși pentru Twitter Blue, începând de la 8 dolari pe lună, conform TheCrunch.
Starting today, Twitter will share ad revenue with creators for ads that appear in their reply threads
— Elon Musk (@elonmusk) February 3, 2023
Twitter intenționează să înceapă să difuzeze anunțuri în răspunsuri, o schimbare care ar putea bloca platforma cu conținut sponsorizat și ar putea provoca multe mesaje spam de răspuns, susțin cârcotașii.
Compania a introdus o serie de funcții în ultimii ani pentru a ajuta creatorii de conținut să câștige bani, inclusiv Super Follows, Ticketed Spaces și un tablou de bord special pentru generarea de bani.
Caracteristicile creatorilor Twitter pun accentul pe conectarea creatorilor și a adepților lor, corelate cu abonamentele plătite lunar și ticketing-ul, dar Musk se pare că este interesat să adauge o cotă din veniturile din publicitate.
Și YouTube a împărțit veniturile cu comunitatea sa de creatori fiind considerat de mulți un loc tentant pentru a câștiga în mod fiabil bani din videoclipuri; compania plătește 55 la sută din veniturile obținute prin anunțurile de pe canal și a introdus recent partajarea veniturilor pentru concurentul său TikTok de formă scurtă, YouTube Shorts, notează sursa citată.
Restul platformelor precum Facebook sau TikTok au fost mai lente în privința acestor politici.
Platforma lui Musk are mai puține avantaje în materialele video și este departe de a construi funcții cu resurse intensive în acest sens, în timp ce funcțiile de bază se deteriorează deja, consideră sursa citată.
„Să vedem ce se întâmplă atunci când Twitter oferă videoclipuri bune cu compensații mai mari pentru creatori”, a scris Musk într-un răspuns către MrBeast, cel mai urmărit utilizator youTube.