Twitter a achiziționat Gnip, o companie specializată în analiza datelor şi a conţinuturilor publicate pe reţelele de socializare, informează AFP.
Potrivit unui comunicat al platformei e microblogging Twitter, Gnip coopera deja de multă vreme cu Twitter și „a jucat un rol crucial în colectarea şi analiza datelor noastre publice, precum transmiterea celor mai importante tweet-uri către partenerii noştri”.
Twitter consideră că „Gnip abia a început să zgârie suprafaţa” şi a declarat că doreşte să conceapă oferte mai aprofundate „pentru ca tot mai mulţi dezvoltatori şi companii, mici şi mari din lumea întreagă, să poată să inoveze şi să utilizeze conţinuturi unice partajate pe Twitter”.
Compania a mai cupărat, recent două companii de măsurare a audienţei şi a impactului avut de programele de televiziune şi de reclame pe reţelele de socializare: compania franceză Mesagraph şi cea britanică SecondSync.
Elementele financiare ale tranzacţiei nu au fost date publicităţii.