Topul celor mai “apreciate” mărci pe Facebook

Topul celor mai “apreciate” mărci pe Facebook

Verbul „a aprecia” a căpătat noi înțelesuri în epoca rețelelor de socializare, opțiunea “apreciez” permițând utilizatorilor să împartă informațiile cu toți prietenii din rețea. Imediat cum un utilizator activează opțiunea „apreciez” pentru a arăta că sunt admiratorii unui brand sau ai unui cont de Facebook, practic se abonează la un flux continuu de informații din partea acelei pagini și ai companiei sau persoanei din spatele lui.

Marile corporații au acordat din ce în ce mai multă atenție promovării pe rețelele de socializare, realizând că acestea le oferă un mijloc facil de comunicare cu clienții, mediatizare a mărcilor și chiar un mediu propice pentru promoții.

Locul 1: Coca-Cola
Numărul de „like”-uri: 36,45 milioane

Cu mai mult de 36 de milioane de fani declarații clasează compania producătoare de băuturi răcoritoare pe primul loc în preferințele utilizatorilor de Facebook, Coca Cola depășind cu mult branduri precum MTV sau celebrități precum Angelina Jolie sau Brad Pitt. Aministratorii paginii corporației pun la dispoziția fanilor numeroase materiale publicitare și calendarul evenimentelor organizate în toată lumea dee companie.

Locul 2: Walt Disney
Numărul de „like”-uri: 29,72 milioane

Pagina principală a mărcii care a redefinit iubita lume a desenelor animate a strâns în mediul virtual al Facebook aproape 30 de miliaone de fani, care pot accesa, descărca și viziona numeroase imagini și filmulețe din celebrele producțiii cinematografice ale companiei.

Locul 3: MTV
Numărul de „like”-uri: 29,46 milioane

Postul musical de televiziune destinat tinerilor și-a popularizat pagina de Facebook oferind utilizatorilor posibilitatea de a accesa cele mai noi informații despre celebritățile domeniului, fotografii ale cărora stau la dispoziția fanilor pe contul principal al companiei.

Locul 4: Starbucks
Numărul de „like”-uri: 26,5 milioane

Un alt cont fierbinte este cel al cunoscutului lanț de cafenele Starbucks, ai cărui fideli admiratori sunt răsplătiți pe contul companiei cu jocuri sau cu logo-uri ale brandului pe care le pot trimite prietenilor din rețea.

Locul 5: Red Bull
Numărul de „like”-uri: 24,2 milioane

Cea mai consumată băutură energizantă din lume, Red Bull, a adunat pe Facebook cu ajutorul unei campanii de promovare a sporturilor extreme și a unui calendar al principalelor evenimente organizate de corporație o comunitate de peste 24 de milioane de fani.

Locul 6: Converse
Numărul de „like”-uri: 20,77 milioane

Popularitatea mărcii Converse a reușit cel puțin pe Facebook să o depășească pe cea a mărcii principale a companiei, Nike având doar 6 milioane de fani în cadrul rețelei de socializare.

Locul 7: Victoria’s Secret
Numărul de „like”-uri: 16,28 milioane

Incontestabil cea mai „apreciată” marcă pe Facebook este chiar Facebook care pe pagina principală a fanilor a strâns aproximativ 60 de milioane de like-uri.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`
Ultima oră
12:14 - Zeci de copii din România au ajuns la spital, după o provocare de pe TikTok: „Fenomenul se extinde”
12:14 - Mai multe percheziții într-un dosar de cămătă și înșelăciune în Prahova. Două persoane au fost duse la audieri
12:09 - Tanczos Barnos: Așa cum PSD spune că nu va face majoritate cu AUR, ar trebui să vină un mesaj tranșant și din partea PNL și USR. Din punctul de vedere al comunității maghiare, este cel mai important (VIDEO)
11:49 - Cât costă pomana porcului și pastrama la Târgul de Crăciun organizat în Piața Constituției din București: Până și o porție de cartofi prăjiți ajunge la aproape 10 lei
11:43 - Daniel Băluță: Timpul a demonstrat orientarea pro-europeană și pro-NATO clară și fără echivoc a PSD, însă experiența acestor alegeri a demonstrat că oamenii trebuie să voteze ceea ce consideră ei, nu ceea ce le spunem noi (VIDEO)
11:42 - Ce au făcut o ursoaică cu puii ei, într-o pădure din Neamț. Întreg momentul a fost filmat
11:22 - Un studiu arată că persoanele de peste 60 de ani care nu trăiesc alături de partenerii lor au o stare de sănătate mai bună
11:15 - Sebastian Burduja: PNL nu intră la guvernare pentru ca Ilie Bolojan să fie premier sau x, y să devină miniștri. Intră la guvernare dacă există un angajament asumat de toate partidele democratice pentru reforma politicii și a statului (VIDEO)
10:52 - Două mandate de senator vor fi atribuite prin tragere la sorți, după o situație fără precedent în alegerile din România / Piedone nu este sigur de intrarea în Parlament. Vlad Pufu, într-o situație similară
10:46 - Stadionul din Arad și-ar putea schimba denumirea în „Stadionul Helmut Duckadam”