Tim Cook, primul interviu de la preluarea Apple: Banii sunt doar un rezultat secundar al succesului

Tim Cook, primul interviu de la preluarea Apple: Banii sunt doar un rezultat secundar al succesului

Pentru Apple, îmbogățirea vieții clienților ete mai importantă decât profitul. Tim Cook, directorul general al Apple, a declarat că banii sunt doar un rezultat secundar al succesului companiei.

„Vrem să îmbogăţim vieţile oamenilor, nu doar să facem bani. Banii ar putea fi un rezultat secundar, dar nu sunt steaua călăuzitoare pentru noi”, a afirmat Tim Cook, citat de Bloomberg.

Cook a vorbit  pentru prima dată de la preluarea funcţiei, anul trecut, de la Steve Jobs.  El a declarat că duce aceeși viață simplă, dar că a devenit cunoscut peste noapte.

„Nu mă simt faimos. Duc o viaţă simplă. Într-adevăr, s-a schimbat ceva: oamenii mă recunosc. Este o oarecare ajustare pentru mine, deoarece până acum am avut privilegiul de a rămane în anonimat. Este diferit. Mă simt însă mai bine ca niciodată. Îmi place foarte mult să fiu CEO al Apple. Iubesc asta. Este ceva ce trebuie să fac, şi voi continua să mă adaptez la asta”, a spus Cook.

Șeful Apple notează că biografia oficială de CEO al Apple îl portretizează ca pe un robot, o persoană foarte disciplinată, fără emoţii.

„Cred că atunci când citeşti despre tine ţi se pare aproape ca o caricatură. Zici că citeşti despre altcineva (…) În cazul meu, cel despre care citesc apare ca un robot. Mă duce gândul la disciplină. Dar sună ca şi cum nu ar exista emoţie. Nu cred că cei care mă cunosc ar spune asta. Cu siguranţă nu sunt un tip care dă cu pumnul în masă. Nu este stilul meu”, comentează directorul general al Apple.

De asemnea, Cook a subliniat că Apple plasează ștacheta peste așteptările clienților.

„Este mai multă presiune care vine din interior decât cea care vine din exterior. Clienţii au aşteptări incredibil de ridicate de la noi. Noi am ridicat ştacheta şi mai sus”, spune şeful Apple.

Tim Cook se află de 16 luni la conmducerea Apple. El a dirijat cea mai semnificativă evoluţie a iPhone de la lansarea produsului în 2007, lansarea unor noi generaţii ale produselor companiei, de la iPhone şi iPad la iPod şi Mac, inclusiv introducerea noului iPad Mini, iar acţiunile companiei au urcat cu 43% în mandatul său.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`