TikTok va împărţi veniturile din reclame cu creatorii de conţinut
Creatorii de conţinut ai platformei de socializare TikTok, vor primi și ei o parte din veniturile provenite din reclamele pe care platforma le va afişa alături de videoclipuri. În ceea ce privește suma primită și beneficiarii acesteia, va ajunge doar la o parte dintre utilizatorii platformei.
Vor primi bani doar persoanele cu foarte mulți urmăritori
Conform platformei TikTok, aceasta va avea un program, pe care-l va numi Puse. Prin intermediul acestuia vor apărea reclame alături de imaginile video. Astfel, deținătorii materialelor video vor primi un procent din veniturile provenite din reclame.
În ceea ce privește suma și beneficiari acesteia, vor beneficia de ea doar cei care dețin conturi care au peste 100.000 de urmăritori. Următoarele reclame care vor fi afișate ulterior, vor fi afişate doar alături de cele mai populare 4% dintre materialele video, potrivit g4media.ro
Împărţirea banilor din aceste reclame între TikTok şi utilizatori se va face 50/50, iar cât despre lansarea programului, acesta va fi lansat în luna iunie.
TikTok, cea mai nouă și cunoscută platformă de entertainment, a reușit să devină cel mai accesat website din 2021, fiind mai accesat chiar și decât Google, arată DPA, citat de către Agerpres.
TikTok a depășit Google și Facebook
Fenomenul „TikTok” a izbucnit la începutul pandemiei mondiale de coronavirus. Aplicația se poziționa ca fiind una destinată adolescenților, însă, tot mai mulți adulți au început să se intereseze de ea.
Compania Couldfare, specializată în securitatea cibernetică, a declarat în cadrul blogului pe care-l conduce că TikTok a mai ocupat anterior această poziție, dar doar pentru o singură zi.
Anul acesta, TikTok s-a clasat în repetare rânduri pe locul 1, dar doar pentru câteva zile. Totuși, acesta a reușit să conducă detașat topul în lunile octombrie și noiembrie, perioadă în care a depășit chiar și Google.
În 2021, TikTok a împărțit podiumul alături de alte companii semnificative: Facebook/Meta, Microsoft, Apple, Amazon, Netflix, Youtube, Twitter și Whatsapp. De asemenea, TikTok a depășit chiar și cele mai importante rețele sociale, inclusiv Facebook. În top se mai află și rețelele de socializare Youtube, Twitter, Instagram, Snapchat, Reddit, Pinterest, Linkedin și Quora.