TikTok, după investigația anunțată de Comisia Europeană: „Eliminăm conținutul care încalcă regulile”

Publicat: 17 12. 2024, 20:30
Actualizat: 17 12. 2024, 20:50
Sursa foto: Pixabay

TikTok a transmis, marți, 17 decembrie, că nu acceptă reclame politice plătite și elimină proactiv conținutul care încalcă regulile platformei.
Mesajul companiei vine după ce Comisia Europeană a lansat proceduri oficiale împotriva TikTok pentru posibile încălcări ale Digital Services Act, în urma acuzațiilor privind interferența Rusiei în alegerile din România.

TikTok spune că nu acceptă nici discursul care instigă la ură

TikTok a anunțat marți, 17 decembrie, că platforma sa a fost protejată pe durata a 150 de alegeri la nivel global și că se intervine constant pentru a răspunde provocărilor apărute în întreaga industrie a rețelelor sociale.

Într-un comunicat de presă, reprezentanții TikTok au subliniat că au colaborat deja cu autoritățile europene și vor continua să facă acest lucru pentru a răspunde preocupărilor legate de integritatea platformei.

Am protejat integritatea platformei noastre în peste 150 de alegeri la nivel global și continuăm să abordăm proactiv aceste provocări comune la nivelul întregii industrii. „TikTok a transmis Comisiei Europene informații detaliate privind aceste eforturi și am detaliat transparent și public acțiunile noastre solide”, au transmis oficialii TikTok, citați de Digi24.

Aceștia au precizat că nu acceptă reclame politice plătite și că elimină în mod activ conținutul care încalcă regulile stabilite de platformă. Nu acceptăm reclamele politice plătite, eliminăm proactiv conținutul care încalcă regulile noastre privind dezinformarea, hărțuirea și discursul care instigă la ură.

„Vom continua să colaborăm cu Comisia Europeană, precum și cu autoritățile regionale și naționale pentru a răspunde solicitărilor și a discuta preocupările”, au adăugat aceștia.

Comisia Europeană iniţiază proceduri oficiale împotriva TikTok cu privire la riscurile electorale în temeiul Actului legislativ privind serviciile digitale, în legătură cu obligaţia TikTok de a evalua şi a atenua în mod corespunzător riscurile sistemice legate de integritatea alegerilor, în special în contextul recentelor alegeri prezidenţiale din România din 24 noiembrie.

Decizia de deschidere a unei investigaţii ia în considerare informaţiile primite din rapoartele declasificate ale serviciilor de informaţii de către autorităţile române, precum şi rapoartele terţilor.