Facebook, reţeaua care tocmai a împlinit 15 ani, a ajuns să le ofere giganţilor din economie informaţii despre clienţi la un nivel de detaliu fără precedent.
O recunoaşte chiar Andreas Elsner, directorul comercial pe segmentul rezidenţial al Telekom România, care a făcut o declaraţie surpinzătoare în acest sens.
În cadrul unei conferinţe de la sfârşitul anului trecut, Andreas Elsner a dezvăluit că, folosindu-se de accesul privilegiat la datele colectate de Facebook, pe baza unei înţelegeri semnate la nivel global de acţionarul majoritar – gigantul german Deutsche Telekom -, grupul Telekom România, numărul 3 pe piaţa locală de telefonie mobilă, poate vedea în timp real în ce judeţe pierde şi câştigă clienţi.
„Vedem ce experienţă a avut cu Facebook un client al Telekom, viteza de încărcare, de descărcare a datelor, comparată cu rezultatele competitorilor, chiar şi la nivel de judeţ în România„, a mărturisit Elsner, potrivit zf.ro.