Rețeaua de socializare Facebook a înregistrat un record de peste un miliard de interacțiuni despre Cupa Mondială

Publicat: 30 06. 2014, 20:06
Foto: cnbc.com

Campionatul Mondial de Fotbal din acest an este cel mai discutat eveniment de pe rețeaua de socializare Facebook, după ce au fost înregistrate peste un miliard de statusuri, „Like-uri” şi comentarii publicate în prima jumătate a Cupei din Brazilia, informează Reuters.

Potrivit datelor furnizate de Facebook, discuțiile despre Cupa Mondială măsurate între 12 şi 29 iunie au implicat peste 220 de milioane de persoane şi un miliard de interacţiuni.

Având în vedere că această competiție va continua pentru încă două săptămâni, campionatul va înregistra noi recorduri în rândul celor mai mari evenimente social media din istorie.

„Oamenii au conversaţii pe Facebook despre meciurile urmărite, la o scară fără precedent până acum”, a declarat Nick Grudin, directorul de parteneriate al companiei Facebook.

„Pe lângă faptul că partajează informații şi se conectează cu prietenii, oamenii se angajează în discuţii cu mass-media şi cu alte voci publice de care sunt interesaţi”, a mai spus acesta.

Recordul înregistrat de Facebook a fost posibil datorită creşterii utilizării telefoanelor mobile inteligente. Şapte din zece utilizatori din întreaga lume se conectează la reţeaua de socializare prin intermediul dispozitivelor mobile.

Prima săptămână a Cupei Mondiale 2014 a înregistrat un număr de 459 de milioane de interacţiuni pe Facebook, mai mult decât cele de anul acesta de la Super Bowl (finala campionatului de fotbal american), Jocurile Olimpice de Iarnă de la Soci şi gala premiilor Oscar împreună.

Mia mult, sâmbătă, peste 31 de milioane de persoane au publicat peste 75 de milioane de statusuri, „like-uri” şi comentarii despre victoria Braziliei în faţa echipei din Chile, care a propulsat naţionala gazdei CM 2014 în sferturile de finală.