La nivel global, lumea marketing-ului se concentrează deja de câțiva ani pe ideea de utilizare a sistemelor CRM, pe automatizare și pe conceptul self service. Suntem prea grăbiți, prea ocupați, prea mulți și totuși dispunem de prea puține resurse pentru a oferi fiecăruia dintre clienții noștri servicii de top fără a apela la puterea tehnologiei și la tot ce are ea de oferit, lucru pe care occidentalii l-au înțeles deja cu mult timp în urmă.
Pe de altă parte, România a rămas puțin în urmă la capitolul tehnologizării marketingului digital. Până mai ieri specialiștii în marketing petreceau zeci de ore la telefon discutând cu clienții lor detalii cu privire la advertorialele în care aceștia investeau, dar și cu echipele de writeri sau patronii publicațiilor preferate. Din fericire însă, am reușit să recuperăm rapid, dar asta doar datorită lansării pe piață a sistemului Publyo™️ CRM, un sistem special creat pentru a ușura sarcinile specialiștilor în marketing din România și pentru a eficientiza procesul de promovare online.
Publyo™️ este primul CRM românesc dedicat content marketingului, dar în același timp este și unul de excepție, un fel de agenție digitală la cheie, cu ajutorul căruia oricine poate crea o campanie de marketing complet funcțională, fără niciun pic de efort.
Publyo™️ a fost creat de Oblyo Digital Agency, o agenție digitală românească, specializată în content marketing și tot ceea ce înseamnă promovare pe internet, în colaborare cu Weboratory Capital. El a fost lansat ca un sistem CRM în permanentă evoluție cu jumătate de an în urmă și datorită proprietăților sale a câștigat rapid o popularitate de invidiat.
În cifre, realizările sistemului Publyo™️ ar putea fi enumerate astfel:
– 2640 de articole publicate în presa românească;
– 137 de clienți plăcut impresionați de performanțele sistemului și ideea de automatizare;
– 17 agenții de marketing care s-au alăturat până în acest moment inițiativei;
– 80 de publisheri înrolați în sistem care primesc acum mai multe solicitări de publicare;
– 745 de publicații în portofoliul extrem de generos Publyo™️.
Dar cum?
Publyo™️ oferă utilizatorilor săi niște funcții unice. Prin Publyo™️ chiar și un specialist în marketing aflat abia la începutul carierei poate construi o campanie de content marketing într-un mod complet profesional.
Publyo permite utilizatorilor săi să planifice fiecare articol pe care doresc să-l cumpere în presa românească, dar și să-l raporteze și să-l monitorizeze. Iar tot ce trebuie să facă concret un utilizator este doar să seteze campania alegând publicația, cuvintele cheie preferate, link-urile care vor apărea în fiecare articol și cam atât.
Dacă nu ai articolele deja gata, Publyo™️ înștiințează în mod automat echipa de writeri în legătură cu ceea ce are de făcut, apoi preia materialele scrise de aceasta și le trimite clienților, iar după ce aceștia își dau acordul, le trimite mai departe la publicat.
Pe urmă, întocmește un raport detaliat cu numele fiecărei publicații, dar și link-urile postate, astfel încât clientul care a solicitat campania să aibă o imagine clară în legătură cu tot efortul depus de specialistul în marketing.
Iar când unul din articolele publicate în presă dispare, sau apar modificări în cadrul său, Publyo™️ anunță utilizatorul sistemului, dar și posesorul publicației pentru ca acesta din urmă să remedieze și situația și să redea cumpărătorului advertorialului respectiv dreptul care i se cuvine.
Astfel, cu Publyo™️ ai optimizezi la maxim resursele necesare implementării unei campanii digitale, dar profiți și de fiecare bănuț investit deoarece odată ce au trecut prin sistemul Publyo™️ ai garanția că articolele publicate de tine rămân acolo unde ți le-ai dorit.
În Occident deja se face marketing la un cu totul alt nivel. Ești pregătit să descoperi și tu puterea tehnologiei și să te bucuri mai mult de investițiile pe care le faci obținând în schimbul fiecăreia dintre ele mai multă valoare?