Compania Facebook se află în centrul unui nou scandal. Jurnaliștii de la New York Times au publicat joi o investigație prin care scot la iveală faptul că gigantul online condus de Mark Zuckerberg a încercat să gestioneze criza legată de amestecul Rusiei în alegerile prezidențiale din SUA și folosirea datelor personale ale utilizatorilor denigrându-și oponenții.
Astfel, arată jurnaliștii citați, Facebook a angajat o firmă de PR pentru a promova teorii conspiraționiste despre criticii săi. Este vorba despre firma Definers Public Affairs, care lucrează de obicei pentru republicani.
Unul dintre cei vizați ar fi miliardarul George Soros, criticii Faceook fiind prezentați ca ”agenți” de influență ai acestuia.
Soros a devenit ținta celor de la Facebook în condițiile în care miliardarul a criticat compania lui Zuckerberg în repetate rânduri.
Într-un discurs pe care l-a susținut la începutul acestui an la World Economic Forum, George Soros a afirmat că Facebook și Google sunt un grup monopolist periculos care nu face nimic pentru a proteja oamenii de efectele secundare ale activității lor.