Căile ferate din Germania sunt în căutarea unui IT-ist care să opereze pe un soft Windows vechi de peste trei decenii, având în vedere că utilizarea unui astfel de software în cadrul serviciilor și deținute de stat nu este o neobișnuință la nivel global.
Din lipsă de resurse și investiții, căile ferate germane folosesc Windows for Workgroups 3.11, vechi de 30 de ani. În unele cazuri, aceste software-uri vechi își fac treaba mai bine decât variantele mai avansate ale acestora.
Siemens Mobility, care produce trenuri feroviare, caută un specialist IT care să lucreze cu sistemul Windows 3.11, care a fost lansat în noiembrie 1993.
Compania utilizează în continuare software-ul vechi, pentru că trenurile și infrastructura feroviară au o speranță de viață de 30 de ani sau mai mult, scrie stirileprotv.ro.
La polul opus, un nou tren cu levitație magnetică fabricat de China Aerospace Science and Industry Corporation (CASIC) a atins viteze record la ultimele teste, de peste 623 km/h.
Compania chineză se ocupă de producerea a orice, de la nave spațiale la rachete, iar în ultima perioadă a efectuat mai multe teste. Este pentru prima dată când acest tren doboară un record.
Compania se așteptă ca trenul să atingă viteza de 1.000 km/h, aproape la fel ca un Boeing 747, care este considerat cel mai rapid avion din lume și atinge o viteză maximă de 1.050 km/h.