Microsoft își extinde aria de acoperire în internetul „obiectelor”. Când ne gândim la internetul obiectelor, lucruri cum ar fi mașinile conectate Web, încuietorile pentru uși sunt, de obicei, printre primele lucruri care ne vin în minte.
Microsoft speră să schimbe acest lucru cu o companie italiană numită Solair.
Aceasta se concentrează pe conectarea clienților de afaceri, inclusiv "de fabricație, de vânzare cu amănuntul, produse alimentare și băuturi și de transport", au declarat reprezentanții Microsoft.
"Solair împărtășește ambiția noastră de a ajuta clienții și de a valorifica datele lor nefolosite și de a creea informații noi, iar această achiziție sprijină strategia noastră de a livra darul cel mai complet pentru întreprinderi", a declarat Sam George, directorul Partner al Microsoft, Azure IO, într-o postare pe blog, potrivit CNET.
Microsoft dorește să ajute companiile prin adăugarea de senzori și de urmărire a software-ului pentru tot felul de lucruri. Acest tip de lucru a devenit una dintre cele mai megatendințe ale industriei tech.
Microsoft nu a răspuns la cererea de comentarii cu privire la cât de mult a cheltuit pe achiziție.