Japonia: Un hotel a înlocuit angajații cu roboți pentru a oferi prețuri mai mici la cazare

Publicat: 16 07. 2015, 15:48
Foto: Captură video

O clădire pitorească din Sasebo, sudul Japoniei, s-a umplut de roboți umanoizi care întâmpină clienții Henn-na care se traduce „hotelul ciudat”.

Conceptul hotelului are ca scop reducerea dependenței de forța de muncă tradițională pentru a oferi tarife de cazare cât mai mici.

Astfel, un robot verifică rezervarea, altul se ocupă de bagaje, altul de room-service, iar la intrare se află un dinozaur pregătit să răspundă solicitărilor venite din partea clienților, numai dacă sunt introduse printr-o interfață electronică pentru că nu pot interacționa cu oamenii, potrivit digi24.ro.

În camere, un mic dispozitiv electronic poate, prin comenzi vocale, să seteze intensitatea luminii sau alarma de trezire.

În cazul climatizării, un mecanism inteligent reglează temperatura în cameră în funcție de temperatura corporală a persoanei din interior.

Prețul unei nopți de cazare pornește de la 56 de dolari, dar în vârf de sezon, camere se închiriază în urma unei licitații online.