Google recunoaște că advertiserii irosesc banii pe mai mult de jumatăte din reclamele online, din care peste jumătate nu apar niciodată la vedere

Google recunoaște că advertiserii irosesc banii pe mai mult de jumatăte din reclamele online, din care peste jumătate nu apar niciodată la vedere
Foto: mashable.com

Google a anunțat că 56,1% din reclamele de pe internet nu sunt niciodată „la vedere”, însemnând vizibile pe monitoare timp de o secundă sau mai mult, scrie Quartz.

Compania de măsurători online a raportat pentru 2013 că 46% din reclamele online nu sunt văzute niciodată.

Reclamele online reprezintă circa 20% din domeniul publicității și peste 90% din veniturile unor giganți ai internetului ca Google și Facebook.

Spider.io, companie anti-fraudă achiziționată de Google în luna februarie, a arătat că o mare parte din reclame sunt vizibile doar de roboți.

O rețea de circa 120.000 de computere virusate vizualizau anunțurile de miliarde de ori, mărind factura pentru advertiserie, fără a fi vizualizate și de oameni.

Industria publicității este, astfel, zguduită de dezvăluirea Google. Acest lucru ar forța advertiserii să găsească noi modalități pentru a măsura eficiența reclamelor lor.

Google a introdus în luna iulie Active View, care măsoară doar reclamele văzute.

Tags:
Urmăriți B1TV.ro și pe
`