Gigantul american Google și-a prezentat, miercuri, în cadrul conferinței I/O, noul produs dedicat muzicii: Google Play Music All Access este serviciul online de muzică al companiei, care le va oferi internauților posibilitatea de a asculta milioane de melodii pe lângă colecția de piese pe care o au deja.
Pentru acest nou produs, descris drept un ”radio fără reguli”, Google a încheiat deja parteneriate cu Universal Music Group și Sony Music Entertainment pentru a acoperi conținutul dedicat YouTube și Google Play, scrie BBC News.
Se pare că şi cu Warner Group există un parteneriat încheiat, astfel că Google poate să-şi asigure cel mai bun start în faţa competitorilor nord-americani precum Netflix sau Spotify (a pornit din Suedia). De asemenea, Google va avea un avantaj şi în faţa Apple care ţinteşte acest domeniu, în prezent având doar iTunes care livrează muzică sub formă de cumpărături.
„The New York Times“ notează că Google nu va oferi niciun abonament gratuit, astfel că utilizatorii vor trebui să plătească dacă vor să încerce. Totuși, va exista o perioadă inițială de probă de 30 de zile.
În plus, pentru cei care se vor abona printre primii, vor avea o reducere la 7.99 dolari pe lună față de prețul stabilit de 9.99 dolari pe lună, aceste costuri fiind valabile doar pentru cei din SUA.