Facebook și Ray-Ban au lansat ochelarii inteligenți, echipați cu cameră foto. Ce funcții au
Facebook şi-a prezentat joi prima pereche de ochelari inteligenţi, realizaţi împreună cu Ray-Ban, potrivit Wired.
Ray-Ban Stories au în dotare două camere frontale, ce pot fi folosite pentru fotografii și filmări, conectivitate wireless, iar prețul este de 299 de dolari,
Facebook va lansa ochelarii săi inteligenți în trei variante, cu rame foarte cunoscute de la Ray-Ban: Wayferer (unii dintre cei mai populari ochelari de soare din lume), Round și Meteor, scrie go4it.ro.
Cele trei perechi de ochelari vor include în pachet o husă moale pentru transport, un toc cu carcasă din plastic care ar putea servi și drept cutie de încărcare, un cablu USB și instrucțiunile de utilizare.
Utilizatorii pot face fotografii și videoclipuri folosind ochelarii, dar nu pot posta direct pe Facebook sau pe orice altă platformă de socializare, decât prin aplicația View de la Facebook. De asemenea, ochelarii pot păstra în jur de 12 filmări de 30 de secunde sau 500 de fotografii realizate cu camera.
Mark Zuckerberg spunea anterior că prima pereche de ochelari de la Facebook va fi un prim pas către ochelarii cu realitate augmentată, și că vor putea face niște lucruri interesante.