Facebook lanseză în 2015 noi termeni de utilizare pentru a proteja confidenţialitatea utilizatorilor
Facebook lansează, de la 1 ianuarie 2015, noi termeni de utilizare cu scopul de a proteja confidenţialitatea, alături de o pagină nouă cu scop informativ şi cu mai multe opţiuni prin care utilizatorul poate alege mai puţină publicitate, informează Mediafax.
Noua pagină numită „Privacy Basics” / „Informaţii elementare despre confidenţialitate” informează utilizatorul reţelei de socializare despre cum îşi poate controla informaţiile expuse, oferind totodată mai multă informaţie despre modul în care date despre localizare, baterie şi puterea semnalului, preluate de aplicaţiile mobile, sunt folosite de Facebook.
Compania spune că datele de localizare ajută la livrarea unor reclame relevante către utilizatori, iar prin preluarea informaţiilor despre baterie şi semnal, aplicaţia se asigură că procesul funcţionează în regulă.
Potrivit Facebook, update-urile nu vor schimba nicio setare, scopul fiind de a pune la dispoziţie mai multă informaţie pentru ca utilizatorii să poată face singuri schimbările pe care le doresc pentru propria confidenţialitate.
„Protejarea informaţiilor personale şi furnizarea unui control eficient al confidenţialităţii se află la baza a tot ceea ce facem şi credem că aceste anunţuri sunt un pas important”, au spus reprezentanții companiei.
Schimbările le vor permite utilizatorilor și să evite anumite tipuri de publicitate, de pe orice dispozitiv folosit. Această modificare nu se putea reflecta în setările contului, indiferent de dispozitiv.