Ai un eveniment sau o vânzare și vrei ca prietenii tăi să fie la curent cu asta? Pune banii jos!
Dacă vrei să te asiguri că mai mulți dintre prietenii tăi vor vedea o anumită postare, trebuie să plătești. Facebook a început să testeze serviciul Promote în SUA, după ce acest serviciu a ajuns să fie disponibil în peste 20 de alte țări.
Cei de la Cnet au încercat să vadă care sunt costurile promovării unei postări, iar răspunsul a fost 7 dolari. Pentru această sumă, mesajul tău va apărea în partea de sus a Feed-ului prietenilor, mărind astfel șansele ca prietenii să o vadă.
Un reprezentant al Facebook le-a declarat celor de la Cnet că nu confirmă prețul ce trebuie plătit pentru a promova o postare, deoarece deocamdată nu s-a trecut de etapa de teste.
Americanii care au mai puțin de 5 mii de prieteni și subscriberi pot accesa această funcție nouă de la Facebook. Ea nu a ajuns, însă, la toți utilizatorii care se încadrează în această categorie.
Facebook a început testele la funcția Promote în luna mai, în Noua Zeelandă, apoi a extins serviciul în peste 20 de țări.