Facebook anunță schimbări majore vizavi de reclamele politice și popagandistice, pe fundalul investigației din Statele Unite privind presupusul amestec extern în campania electorală. Facebook a transmis că va coopera cu autoritățile americane și cu alte companii tehnologice, oferind informații, iar standardele de transparență vor fi ridicate, după reguli mai stricte decât cele din audio-vizual.
Facebook se implică tot mai intens în scandalul interferenţei Rusiei în alegerile din SUA. Co-fondatorul Mark Zuckerberg a trimis Congresului Statelor Unite, detalii despre 3.000 de anunțuri publicitare achizitionate de ruşi în perioada campaniei electorale din 2016.
Mark Zuckerberg a menționat cã pe viitor aceastã colaborare va continua, fiind posibil sã existe multe anunțuri plasate de ruși care nu au fost încã descoperite.
„Îmi pasã profund de procesul democratic și protejarea integritãții sale. Misiunea Facebok este de a da oamenilor o voce și a-i aduce mai aproape unul de altul. Acestea sunt valori democratice și suntem mândri de ele. Nu vreau ca nimeni sã foloseascã uneltele noastre pentru a submina democrația”, a transmis Mark Zuckerberg, confom B1TV.