Facebook luptă împotriva DEZINFORMĂRII: Credibilitatea utilizatorilor, EVALUATĂ permanent
Facebook folosește o scală de la 0 la 10 în încercarea de a combate dezinformarea.
Astfel, rețeaua de socializare evaluează credibilitatea utilizatorilor, potrivit stiripesurse.ro.
Scala nu este folosită pentru indicarea absolută a credibilității unui utilizitator, ci doar o metodă de măsurare, între miile de noi indicii de comportament pe care Facebook le ia acum în considerare pentru înţelegerea riscurilor.
De asemenea, directorul de produs al companiei, Tessa Lyons, care este însărcinată cu identificarea persoanelor răuvoitoare a precizat că deși compania s-a bazat la început pe raportarea de către utilzatori a conţinutului problematic, acest lucru nu a fost sufiecient deoarece unii utilizatori au început să raporteze în mod fals că unele informaţii nu sunt adevărate.
„Nu este neobişnuit ca oamenii să ne spună că ceva este fals doar pentru că nu sunt de acord cu premisa unui articol, sau să încerce să atace un anumit publisher”, a explicat Lyons.
Momentan nu se știe e alte criterii măsoară Facebook pentru a stabili scorul unui utilizator, dacă toţi utilizatorii au un scor şi cum este folosit acesta.