Reprezentanții Netflix au luat o decizie care nu a fost deloc pe placul abonaților. Unii dintre ei sunt chiar hotărâți să renunțe la platformă în favoarea platformelor concurente.
Netflix a anunțat noile schimbări, însă abonați nu se arată deloc încântați, chiar dacă costurile ar fi mai reduse.
Netflix a transmis că de pe trei noiembrie abonații pot opta pentru un abonament cu un preț mai mic, de 4,99 lire sterline pe lună, dar cu reclame între filme și emisiuni TV.
Abonamentul se va numi ”Basic with Adverts”, iar publicitatea va dura 30 de secunde, mai exact, pe oră se vor difuza între patru și cinci minute de reclamă.
„E timpul să renunți la Netflix! Imaginează-ți un anunț care apare în mijlocul unui film! Ce prostie!”
”De parcă nu ați câștiga suficienți bani!!!!”
”Vă veți mai bucura de Netflix acum? Grozav! Nimic nu va mai fi nou la Netflix”, sunt o parte dintre reacțiile britanicilor, de pe Twitter, față de noua modificare a Netflix, relatează Daily Mail.