ByteDance, compania-mamă a TikTok, a lansat în Franța și în Spania o nouă aplicație, TikTok Lite, prin care utilizatorii pot să primească bani dacă se uită la clipuri video, anunță reprezentanții săi, potrivit Agerpres.
TikTok Lite este deja disponibilă în Coreea de Sud și Japonia, putând fi descărcată atât pe telefoanele mobile cu sistem de operare Android, cât și iOS.
Utilizatorii aplicației cu vârste de peste 18 ani pot „să colecteze puncte descoperind noi conținuturi sau realizând anumite acțiuni”, declară reprezentanții rețelei de socializare.
„Punctele astfel colectate pot fi transformate în carduri cadou sau folosite pentru a susține creatorii de conținuturi”, au mai adăugat ei.
Pentru a intra în posesia acestor puncte, utilizatorii pot să dea like-uri la conținuturi, să urmărească noi creatori și să descopere conținuturi.
„Recompensele variază în funcție de sarcinile îndeplinite și de experiența în aplicație”, iar „durata maximală de vizionare a videoclipurilor recompensate este cuprinsă între 60 şi 85 de minute”, au precizat reprezentanţii TikTok.
De asemenea, TikTok intenționează să lanseze o nouă aplicație de partajare a fotografiilor, chiar dacă rivalul său este Instagram. Compania lucrează la un „spațiu dedicat pentru imagini și text”. Noua aplicație se va numi „TikTok Notes”.