Orange a comunicat schimbarea numelui Telekom România Comunications în Orange România Communications, ca urmare a deciziei acționarilor din 10 februarie 2022. Compania va continua să funcționeze separat ca o subsidiară a Orange România.
Din data de 28 martie 2022 Orange încheie procesul de tranziţie de la Telekom România Communications, la Orange Romania Communications, potrivit paginademedia.
De luni, clienții vor descoperi un nou design al magazinelor Orange Romania Communications și al aplicațiilor cu care erau obișnuiți. De asemenea, vor avea acces la prima ofertă comună de servicii fix-mobil, Orange și Orange Romania Communications. Totodată, Orange Business Services devine unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de data center din România, prin alăturarea resurselor Orange România Communications.
„Compania Telekom Romania Communications se redenumește Orange Romania Communications, ca urmare a deciziei AGA (Adunarea Generală a Acționarilor) din 10 februarie 2022. Acest pas vine după ce pe 1 ianuarie 2022 sediul social al companiei a fost stabilit în Calea Victoriei nr. 35, 010061, Sector 1, București, România”, a transmis Orange România.
Liderul pieței de comunicații mobile a precizat că vor fi aduse schimbări, treptat, în forma de prezentare a facturilor clienților și a detaliilor legate de numele produselor, care nu vor mai conține brandul „Telekom”.
Pentru pasionații de sport, grilele TV Orange și Orange România Communications vor cuprinde și programele sportive Orange 1, 2, 3 și 4.
„Pe 30 septembrie 2021, când am pornit în această nouă călătorie împreună, ne-am propus să le oferim clienților noștri aceeași experiență de top și un portofoliu comun de servicii. Azi, la 6 luni de la momentul tranzacției, marcăm mai mulți pași importanți în a ne atinge ambiția de a fi prima alegere pentru servicii convergente în România”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
În cadrul acestui proces de transformare vor fi incluse și magazinele Telekom Romania Communications, care vor deveni treptat magazine Orange, cu aceleași elemente și materiale de brand precum Orange shops.
Orange a anunțat finalizarea achiziției cu 295,6 milioane de euro a pachetului majoritar de 54% din acțiunile Telekom România Communications, în timp ce statul român a rămas cu 46%. Fostul Romtelecom are de atunci o nouă conducere și va funcționa ca subsidiară a Orange. Pentru a nu afecta concurența, OTE a cumpărat și 30% din acțiunile deținute de Telekom România Communications la fostul Cosmote.