Ce au căutat românii pe internet în 2023: Klaus Iohanis, cazările în Eforie Nord și rețeta de ciorbă de perişoare, în top

Publicat: 02 12. 2023, 17:03
Foto: Pixabay

Politicienii, destinaţiile de vacanţă şi reţetele au fost în topul căutărilor pe Internet în România, în 2023, arată datele agenției SEO TargetWeb, citate de Agerpres.

Ce au căutat românii pe net anul acesta

Klaus Iohannis e în topul căutărilor la capitolul politicieni, cu o medie de 60.500 de căutări pe lună. El e urmat de George Simion, liderul AUR, cu o medie de 33.000 căutări/lună, premierul Marcel Ciolacu, președintele PSD, cu 27.100 căutări lunar, Mircea Geoană (18.000), Alina Gorghiu şi Diana Şoşoacă (8.100, fiecare), Raluca Turcan şi Ludovic Orban (5.400, fiecare), Nicolae Ciucă şi Alexandru Rafila (câte 3.600 de căutări).

În ceea ce priveşte cazările în destinaţiile de vacanță, Eforie Nord a fost în top, cu o medie de 49.500 de căutări pe lună. Oraşul Braşov a fost următoarea destinaţie din clasament.

Cât despre rețelele, ciorba de perişoare a fost pe primul loc, cu o medie lunară a căutărilor de 60.500 de ori.

Topul celor mai căutate branduri arată astfel: Google, Facebook, YouTube, Yahoo, Google Translate, Chat GPT, OLX, Whatsapp, Dedeman şi eMag.

Tot în 2023, cele mai căutate melodii au fost: Rareş & Bogdan DLP – „La tine şi la bani”; Vescan & Eva Timush – „Colegi de apartament”; Alina Eremia & Mario Fresh – „Ai fost”; Jador- „Skinny”; Connect-R & RalukaOfficial – „Lasă-mă să te…”; Andia – „La nevedere”; Andra & Andrei Bănuţă – „Nu m-am gândit la despărţire”; Leo de la Roşiori – „Am tras draperiile”; Smiley – „Aia e”; Puya & IraidaOfficial – „Opriţi planeta”.

Iar filmele de care românii s-au interesat cel mai mult pe internet au fost: Romina, VTM; Barbie; Furios şi Iute X; Elemental; Taximetrişti; Haita de acţiune; Oppenheimer; Motanul încălţat; Ramon; Nuntă pe bani.