Conducerea unui restaurant, a unui fast food sau a unei cafenele este o provocare considerabilă pe mai multe planuri. Cel mai complicat aspect al acestei afaceri este logistica și combinarea multor elemente precum livrările, rezervările, numărul de oaspeți și comenzile.
Pentru a evita greșelile sau măcar pentru a le reduce cât mai mult, merită să investești într-un software de gestiune a operațiunilor. Află care sunt avantajele implementării unor programe adecvate în restaurantul tău și de ce ar trebui să iei serios în considerare aceste soluții.
Oricine a lucrat vreodată ca ospătar știe că nu este ușor să servești mai multe mese în același timp fără a încurca sau a uita comenzile. Notele și caietele pot ușura munca, dar nu sunt de încredere, se pot pierde și sunt predispuse la greșelile tale proprii.
Software-ul care colectează toate comenzile oaspeților, le atribuie meselor individuale și chiar unor locuri specifice la masă este de mare ajutor pentru angajați. De asemenea, este economisit și timp, deoarece majoritatea programelor trimit imediat informațiile odată cu comanda către bucătărie, ceea ce ușurează munca ospătarilor. Mai departe, bucătarii pot vedea comenzile în timp real și pot anunța prin soft când este gata preparatul pentru a fi ridicat.
Breeze este un software excelent pentru restaurante care îți permite să adaptezi cu ușurință interfața la nevoile și cerințele unei anumite locații.
Sistemul de înregistrare al rezervărilor este întotdeauna un punct sensibil într-un restaurant. Probabil ți s-a întâmplat și ție măcar o dată să îți fie încurcată rezervarea sau chiar să nu fi fost înregistrată.
Aceste erori sunt cauzate de faptul că multe restaurante păstrează de obicei caiete sau fișiere de computer cu înregistrări de rezervări. Datorită înregistrării rezervărilor și orelor acestora într-un program special conceput pentru restaurante, nu vei rata sau uita niciodată nicio rezervare din locația ta. Software-ul va preveni, de asemenea, suprapunerea rezervărilor între ele. Acest lucru este foarte important pentru confortul clienților, satisfacția acestora și evitarea situațiilor incomode legate de greșelile restaurantului.
Comenzile la furnizori, evidența termenelor de livrare și verificarea cantității și prețurilor produselor livrate se dovedesc adesea a fi sarcini dificile pentru un angajat care nu are experiența necesară. Cu ajutorul unui program de gestiune a stocurilor așa cum este Kepp App by Breeze poți evita cele mai multe probleme legate de relația cu furnizorii, poți afla stocurile de produse în timp real și poți realiza ușor inventarele pentru a ști ce trebuie completat cât mai curând posibil.
Un program de gestiune pentru HoReCa este un software conceput pentru restaurante, pizzerii, cafenele, baruri și chiar și gelaterii, căci are rolul de a facilita atât munca în incintă, cât și gestionarea acestuia de către proprietar. Prin controlul cheltuielilor și funcțiilor care cresc vânzările, un soft gestiune restaurant poate crește cu adevărat profitabilitatea.
Un astfel de software este recomandat în numeroase locații de tip restaurant, indiferent de mărimea acestora și este una dintre cele mai bune soluții ce pot fi adoptate pentru a crește vânzările și satisfacția clienților.
În plus, nu trebuie să te îngrijorezi că acest program este foarte dificil sau că tu și angajații nu veți reuși să vă descurcați, căci Breeze este ușor de învățat, este ușor de utilizat și este extrem de intuitiv, astfel că nu va ridica niciun fel de problemă, fiind construit pe baza gesturilor native.