I-au trebuit jocului “Call of Duty Modern Warfare 3”(MW3) doar 16 zile să genereze vânzări de peste un milliard de dolari, devenind astfel cel mai important produs de divertisment lansat vreodată, a anunțat compania Activision, luni.
Prin comparație megaproducția “Avatar”, a regizorului James Cameron, a trecut de pragul primului miliard de dolari după 17 zile iar jocului “Call of Duty: Black Ops”, titlul precedent al seriei din care face parte și MW3, două luni.
„Call of Duty a marcat cultura modernă și succesul său la scară largă este o dovadă că publicul apreciază din ce în ce mai mult experiențele interactive în defavoarea celor pasive”, a declarat președintele executiv al Activision, Bobby Kotick, citat de pcmag.com.
Modern Warfare 3 a ajuns pe piață pe 8 noiembrie și a înregistrat un record de vânzări încă din prima zi, când au fost cumpărate peste 6,5 milioane de bucăți în valoare de peste 400 de milioane de dolari.
“Call of Duty s-a înscris în clubul select al seriilor precum Star Wars, Harry Potter sau Lord of The Rings care atrag zeci de milioane de oameni în fiecare an sau la fiecare lansare”, a concluzionat șeful Activision.
MW3 este un first-person-shooter conceput pentru platformele Windows, Xbox 360, PlayStation 3 şi Wii şi cu o versiune separtată pentru Nintendo DS dezvoltată de n-Space.