Operatorul Vodafone România a anunţat luni că a demarat proiectul de fuziune cu UPC, cu data efectivă a fuziunii 31 martie 2020, urmând ca UPC România să îşi înceteze existenţa ca entitate juridică, fiind absorbită de către Vodafone România, informează Adevărul.ro.
Ca urmare a fuziunii dintre cele două companii, Vodafone România va deveni furnizorul clienţilor UPC România de servicii fixe de telecomunicaţii, începând cu data de 31 martie.
„Dorim să vă informăm că Vodafone România şi UPC România au demarat proiectul de fuziune dintre cele două companii. Data efectivă a fuziunii este 31 martie 2020 şi reprezintă o etapă a procesului de integrare, care a început în 2019, imediat după aprobarea achiziţiei UPC de către Comisia Europeană. Ca urmare a fuziunii, UPC România îşi va înceta existenţa ca entitate juridică, fiind absorbită de către Vodafone România.Vodafone România va iniţia în perioada următoare o amplă campanie de informare a clienţilor UPC România, prin toate canalele – scrisori de informare care vor însoţi factura de servicii, IVR, SMS, email, paginile online dedicate – cu privire la faptul că Vodafone România va deveni furnizorul acestora de servicii fixe de telecomunicaţii, începand cu data de 31 martie 2020, ca urmare a fuziunii dintre cele două companii, precum şi despre toate modificările relevante legate de această schimbare”, a anunţat luni Vodafone.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de telecomunicaţii şi tehnologie din lume.Veniturile totale ale Vodafone România au crescut cu 2% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2019, faţă de perioada similară a anului trecut, iar baza totală de clienţi a ajuns la 11 milioane. Ca urmare a finalizării procesului de achiziţie a UPC România în data de 31 iulie 2019, rezultatele pentru acest trimestru includ, de asemenea, cifrele raportate de UPC România.
Vodafone Group are operaţiuni mobile în 24 de ţări, 42 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări. La 31 decembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri.