Val de cereri de angajare la un restaurant, după ce câțiva clienți au lăsat 10.000 de dolari bacșiș: „Un act de bunătate depășește ce putem exprima prin cuvinte”
Proprietarii unui restaurant din SUA s-au confruntat cu un val de cereri de angajare, după ce câțiva clienți au lăsat un bacșiș de 10.000 de dolari angajaților.
Într-o zi de vineri „super aglomerată”, Michael McHenry, unul dintre cei mai cunoscuți clienți ai restaurantului, a fost la local alături de alți 24 de invitați ai săi.
După ce s-au bucurat de serviciile restaurantului, o persoană din grupul lui McHenry a chemat proprietarul, i-a mulțumit pentru masă și i-a cerut să-i prezinte angajații.
Bacșișul de 10.000 de euro a atras zeci de cereri de angajare
„Au scos din buzunar 10.000 de dolari și i-au dat Claudiei, soției mele și mie”, a spus proprietraul restaurantului, Alfonso Brito, potrivit Insider.
„Toți angajații au fost foarte încântați”, a mai spus el, adăugând că bacșișul primit a fost împărțit între toți angajații.
„Un act de bunătate care depășește cu mult ceea ce putem exprima prin cuvinte. Impactul lui se extinde și asupra familiilor angajaților și asupra întregii noastre comunități”, au povestit soții Brito pe Instagram.
Steven Harward, unul dintre invitații lui McHenry a menționat că grupul său a lăsat bacșișuri mari de aproximativ 20 de ori.
„Este o experiență cool și ne place să dăm înapoi puțin din ceea ce primim”, a spus el.
A doua zi, proprietarii s-au confruntat cu un număr mare de cereri de angajare, iar numărul clienților a crescut semnificativ.
„Când auzi că cineva a dat bacșiș de 10.000 de dolari presupui că sunt servicii bune. Și cine ajunge în restaurantul meu știe că este adevărat”, a spus Brito.
Proprietarul restaurantului a ținut să menționeze că angajații săi sunt motivați să muncească cu dăruire, clienții acestora fiind tratați cu respect.
„Avem un motto: tratează clienții ca pe mama ta”, a mai spus el.