Un nou concurent în industria supermarketurilor se pregătește să intre pe piața europeană, iar ținta sa este Germania. 7-Eleven, cunoscut pentru produsele sale alimentare convenabile, are în plan să se extindă la nivel internațional și caută parteneri de franciză pentru a deschide noi filiale în afara Canadei și SUA.
În ciuda faptului că lanțul a avut o prezență limitată în Europa până acum, cu doar câteva magazine în Danemarca, Suedia și Norvegia, conducerea 7-Eleven consideră că piața germană are un potențial enorm și speră să concureze cu branduri cunoscute precum Aldi, Lidl sau Kaufland.
În cazul în care își atinge obiectivele, compania americană estimează că ar putea genera vânzări de câteva miliarde de euro. În plus, compania Amazon Fresh are, de asemenea, planuri de a-și extinde activitatea în Germania.
7-Eleven este cunoscut pentru gama sa variată de produse alimentare, în special pentru preparatele gata preparate, precum sandvișuri, burgeri, hot dog și salate, dar și pentru oferta de reviste și băuturi.
Unele dintre aceste produse sunt deja disponibile în Germania prin intermediul unor supermarketuri și discounteri precum Aldi, Lidl, Kaufland și Rewe, scrie ziarulromanesc.
„Mâncarea convenabilă este o tendință globală și o piață în creștere. Cu o ofertă de alimente și băuturi proaspete de calitate, 7-Eleven este deja lider în acest segment în Asia și America de Nord”, a declarat Ken Wakabayashi, director general al 7-Eleven International.