Organizaţia de caritate „Marie Stopes International” a făcut echipă cu formaţia engleză de comedianţi „The Midnight Beast” pentru a realiza o campanie online, care promovează sexul protejat şi folosirea prezervativului, potrivit metro.co.uk. Clipul campaniei a stârnit însă controverse, din cauza unui gest interpretabil.
Realizatorii au sperat ca acest videoclip să aibă cât mai multe vizualizări şi să fie cât mai accesibil pentru tineri, însă campania a atras multe păreri negative spunând că se ignoră riscul contaminării cu virsului HIV şi alte boli.
„Este o calea stupidă de a cheltui resurse valoroase din partea organizaţiei”, a declarat o mamă nemulţumită, conform sursei precizate.
Controversa videoclipului s-a creat în jurul unei secvenţe în care unul dintre membrii formaţiei ţine o păpuşă gonflabilă în mână, iar alt coleg din echipă face un gest care pare să indice că sexul anal este o alternativă de contracepţie.
„Marie Stopes International” a apărat imaginea videoclipului susţinând că acesta întăreşte folosiriea prezervativelor într-un mod „haios”. Organizaţia de caritate a mai susţinut că „această metodă directă conduce tinerii către site-ul care are toate detaliile necesare ca ei să facă alegeri de viaţă bine informate”.
„The Midnight Beast” este o formaţie britanică de comedianţi, din Londra, cunoscută pentru parodia videoclipului “Tik Tok” al solistei de muzică pop Kesha Rose Sebert.