Un client Volkswagen a vrut anularea contractului de vânzare – cumpărare a unei mașini.
Acesta este supărat că automobilul primit nu respectă normele specificate în document. Însă, o instanță germană a respins plângerea depusă, potrivit digi24.ro.
"Instanţa a respins plângerea pe motiv că deficienţa reclamată, privind softul trucat, nu este semnificativă. În primul rând pentru că deficienţa poate fi înlăturată cu costuri minime, mai puţin 1% din costul de achiziţionare. În al doilea rând, pentru că nu se poate stabili dacă există o vină a intermediarului", a spus purtătorul de cuvânt al Curții Districtuale Bochum.
Reclamantul susține că e hotărât să meargă mai departe și afirmă că va face apel.
Și în SUA, o firmă de avocatură a dat producătorul auto în judecată și cere despăgubiri de peste trei miliarde de euro. Compania de avocatură reprezintă 278 de investitori.