Peste 120 de români au așteptat trei zile să se întoarcă în Suceava, din Rhodos, din cauză că zborul charter cu care trebuiau să revină acasă a fost anulat fără prea multe explicații, potrivit Stirileprotv.ro.
Unele companii se confruntă cu lipsă de personal și aeronave, așa că amână sau chiar anulează cursele programate, ceea ce produce situații neplăcute în plin sezon estival.
„Astăzi ne-au decazat de la hotel și ne-au spus că nu o să plecăm nici astăzi acasă. Reprezentanții companiei încearcă, din nou, să ne cazeze, numai că nu sunt suficiente locuri la acest hotel. Ei zic că ne asigură mâncare, doar că nu suntem la fel ca ceilalți colegi, avem unele restricții la apă, și la mâncare am observat. Bani nu mai avem, vă dați seama, de unde”, a declarat Claudiu Cherbici, unul dintre turiștii blocați în Rhodos.
Rutele alternative costă mult sau presupun multe ore de zbor.
Agenția de turism prin care a fost cumpărată vacanța este obligată să acopere cheltuielile cu transportul și cazarea, dar nu oferă și despăgubiri. Contractul dintre turoperator și turiști stabilește că agenția nu răspunde pentru prejudiciile cauzate ca urmare a întârzierii curselor, inclusiv charter.
Reprezentanții agenției au precizat pentru Știrile Pro TV că turiștii au beneficiat gratuit de servicii de cazare și vor reveni în țară cu un zbor programat pentru marți seară, la ora 22.