CMA (The Competition and Markets Authority) a criticat marile magazine pentru că modul în care acestea fixează prețurile este unul confuz, informează SkyNews.
CMA a ajuns la această concluzie după o investigație de trei luni, pornită în urma plângerii depuse de un organism care se ocupă de protejarea consumatorilor și care a catalogat sistemul de fixare a prețurilor ca fiind unul înșelător.
În cadrul investigației sale, CMA a identificat exemple de ”stabilire a prețurilor și practicilor promoționale care au potențialul de a înșela sau induce în eroare consumatorii”, dar a ajuns la concluzia că problemele nu sunt des întâlnite și nici nu se produc sistematic.
”Am adunat și examinat multe alte dovezi (în afară de cele trimise de organizație) în ultimele trei luni și anunțăm acum că vom lua noi măsuri și vom face recomandări și altora”.
CMA a anunțat o serie de măsuri care să aducă mai multă claritate acestui sector și a recomandat guvernului să publice ghiduri de bune practici. De asemenea, ei au mai recomandat o simplificare a legislației.