Șofer de camion, rănit grav după ce bateria de la țigara electronică i-a explodat în mână / Bărbatul a avut nevoie de intervenția chirurgilor plasticieni
Un șofer de camion, în vârstă de 38 de ani, a fost grav rănit în timp ce își schimba bateria la țigara electronică, după ce aceasta i-a explodat în mână. Dispozitivul electronic i s-a lipit de mână, iar în urma exploziei mâna, barba și hainele șoferului au luat foc. Cea care a sărit în ajutorul bărbatului a fost chiar soția sa, Leanne, care l-a transportat la spital, unde a fost tratat de chirurgi plasticieni.
După cele întâmplate, Calver vrea să tragă un semnal de alarmă în privința pericolelor țigărilor electronice.
Țigările electronice, mai periculoase decât par
„Am cumpărat un set nou de baterii de pe Amazon și le-am încărcat în țigara electronică. În momentul în care am apăsat pe baterie, aceasta a explodat. Am fost cuprins de flăcări – mâna, barba și hainele mele erau în flăcări”, a spus bărbatul.
„Am reușit să sting flăcările destul de repede. Una dintre bateriile care a explodat s-a lipit de mâinile mele și a început să se topească în mâna mea”, a adăugat el.
După incident, bărbatul a fost transportat la Spitalul Universitar Royal Stoke, unde a așteptat mai multe ore cu mâna într-o găleată cu apă rece, scrie Daily Mail.
„Durerea a fost ok când am avut mâna în apă. Dar a trebuit să umplu mereu găleata pentru că mâna mea încălzea apa. Între două reumpleri, aveam dureri atroce”, a spus bărbatul.
Bărbatul a trecut printr-un adevărat chin după ce țigara i-a explodat în mână
„Am stat șase ore în A&E și am plecat la 3 dimineața în dimineața următoare. Mi-au bandajat mâna și m-au trimis la plimbare. Să trăiești cu ceea ce trăiesc în acest moment nu este grozav”, a mai spus bărbatul.
Țigara electronică a fost cumpărată de pe Amazon, iar la cererea jurnaliștilor de la MailOnline, un purtător de cuvânt al Amazon a declarat că: „Siguranța este importantă pentru Amazon și ne dorim ca clienții să cumpere cu încredere în magazinele noastre. Avem măsuri proactive pentru a preveni listarea produselor suspecte sau neconforme și monitorizăm produsele vândute în magazinele noastre pentru a detecta probleme de siguranță a produselor”.
„Atunci când este cazul, eliminăm un produs din magazin, luăm legătura cu vânzătorii, producătorii și agențiile guvernamentale pentru informații suplimentare sau luăm alte măsuri. Dacă clienții au preocupări cu privire la un produs pe care l-au cumpărat, îi încurajăm să contacteze direct Serviciul nostru pentru clienți, astfel încât să putem investiga și să luăm măsurile adecvate”, a mai spus el.