Șocul pe care l-a trăit un turist! Clientul a fost nevoit să plătească în plus pentru că i s-a tăiat pâinea în două / Cum a explicat patronul restaurantului taxa suplimentară

Șocul pe care l-a trăit un turist! Clientul a fost nevoit să plătească în plus pentru că i s-a tăiat pâinea în două / Cum a explicat patronul restaurantului taxa suplimentară
Sursa foto: Freepik

Un client al unui restaurant a fost pus să plătească mai mult pentru că a cerut să i se taie pâinea prăjită.

Totul s-a întâmplat într-un restaurant din Italia, în Gera Lario, aproape de lacul Como.

Nemulțumit de întreaga situație, clientul a publicat pe Internet o poză cu bonul fiscal, unde se poate observa că a fost taxat suplimentar pentru că a cerut să i se taie pâinea în două.

Cum explică patronul restaurantului taxa suplimentară de doi euro

„Am folosit farfurii și șervețele suplimentare”, spune patronul restaurantului.

„Formatul de pâine prăjită se servește deja tăiat în exact două jumătăți. Eram două persoane şi am cerut toast pe care l-am fi mâncat la masă în doi. Trebuie să plătim pentru că vrem să mâncăm pâinea prăjită în două farfurii. Incredibil, dar adevărat…”, a spus clientul.

Administratorul restaurantului a menționat că indiferent de servicii, dacă va folosi două farfurii va cere mai mulți bani.

„Dacă un client îmi cere să fac două porții de pâine prăjită, trebuie să folosesc două farfurii, două șervețele și să merg la masă cu două mâini.

Este adevărat că clientul are întotdeauna dreptate, dar este la fel de adevărat că solicitările suplimentare vin cu un cost”, a adăugat acesta, conform antena3.ro.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`