Multe aplicații ale inteligenței artificiale au devenit parte din viața de zi cu zi a oamenilor. Însă, până acum, inteligența artificială nu își făcuse la fel de simțită prezența și în domeniul ospitalității, lucru care urmează să se schimbe odată cu deschiderea primului hotel bazat aproape în totalitate pe această tehnologie. Cu ajutorul postărilor de pe reţelele sociale şi în baza datelor oferite în momentul rezervării, va fi creat un geamăn digital al fiecărui oaspete. Astfel, inteligența artificială se va asigura că fiecare aspect al șederii, de la temperatura din camere şi până la prepararea cafelei, este conform nevoilor și dorințelor clientului.
Hotelul care urmează să se deschidă în Las Vegas utilizează inteligența artificială pentru a crea un profil digital fiecărui oaspete și pentru a-i prezice preferințele, bazându-se pe date colectate din rezervări și sejururi anterioare.
Potrivit fondatorului, inteligența artificială joacă un rol cheie și în rezervări, check-in și personalizarea camerelor.
„Inteligența artificială va cerceta întreaga reţea. Se va baza pe toate informațiile pe care le avem despre tine, pe toate rețelele de socializare, pe fiecare postare, pe fiecare comunicare pe care o ai și se va întoarce și îți va crea un avatar digital unic, care este de fapt un geamăn digital al tău”, a explicat Philippe Ziade, fondatorul hotelului, potrivit Antena 3.
A.I. va prezice, bazat pe informațiile pe care le are, cum arată sejurul ideal pentru fiecare oaspete.
„Știm exact cum preferi cafeaua, așa că putem să ți-o pregătim chiar înainte să intri. Se va adapta la dumneavoastră. Deci, dacă stați la noi prima dată, data viitoare când veniți, temperatura este aceeași, iluminatul este același. Ne adaptăm la comportamentele tale. Ştim la ce oră te trezești, așa că întreaga cameră se va adapta la tine”, a adăugat Philippe Ziade, fondatorul hotelului.
Un alt aspect inedit al hotelului este posibilitatea de a uni mai multe camere folosind tehnologia ușilor magnetice.
„Întregul etaj este interconectat, astfel încât nivelul de inteligență artificială va descifra pe loc ceea ce doriți. Astfel, dacă spuneți că doriți 2 dormitoare, acesta va închide și va deschide ușile pentru a vă oferi această configurație din mers”, a explicat Philippe Ziade, fondatorul hotelului.