Noua bere din Bruxelles, denumită „Viitorul este Europa” cu referire la o pictură murală faimoasă din inima cartierului european din Bruxelles, vrea să celebreze unitatea europeană și multiculturalismul.
Producătorul de bere de la Bruxelles a creat berea special ca eurocrații care își îneacă amarul în legătură cu victoria lui Donald Trump de la alegerile din Statele Unite să aibă la dispoziție o bere nou-nouță cu hamei ucrainean, potrivit Politico.
„Cred că există un gol uriaș în sentimentul de apartenență la proiectul european, care a devenit și mai răspândit în timpul ultimelor alegeri [europene] [din iunie]”, a declarat Sébastien Morvan, cofondatorul companiei Brussels Beer Project care a inițiat proiectul.
Un grup de 12 fabrici de bere din 11 țări europene, inclusiv Letonia, Danemarca, Regatul Unit și Portugalia, sunt implicate în lansarea noii băuturi.
Rețeta pentru bere a fost creată amestecând ingrediente europene, inclusiv hamei din Ucraina, și tehnici de la toate fabricile de bere colaboratoare. Oamenii se pot aștepta la note de mango, ananas, nucă de cocos și grapefruit în băutura ușor amară, a spus Morvan.
„Adesea, în Europa, ne lipsește un pic de mândrie și ambiție”, spune el. Această bere își propune să arate că Europa poate fi „inovatoare și proaspătă”, promovând în același timp antreprenoriatul european, a adăugat el.
Băutura vorbește, de asemenea, despre redobândirea sentimentului de mândrie pentru steagul european, a spus bererul de la Bruxelles, explicând că proiectul a încercat să „asocieze un produs popular” – berea – „cu un proiect care este adesea văzut ca elitist” – Europa – „astfel încât atunci când te gândești la Bruxelles și la steagul european, nu te gândești doar la reglementări.”