Noi întreruperi în funcționarea platformei de programări pentru vaccinare. Cum se scuză de această dată autoritățile
Românii care au dorit să acceseze platforma pusă la dispozițiepentru a se programa în vederea vaccinării împotriva COVID-19 au întâmpinat noi probleme. Aceastanu poate fi accesată, în anumite intervale de către cei care fac parte din etapa a doua a campaniei de vaccinare, prin urmare un număr și mai mare de persoane riscă să nu se mai poată înregistra, deși fac parte din categorii prioritare.
Noi probleme tehnice pentru platforma de programare la vaccinarea împotriva COVID-19
Reprezentanții Serviciului de Telecomunicații Speciale au explicat pentru HotNews.ro că în cursul nopții a fost updatată aplicația, fiind introdusă posibilitatea de a se face programări și în luna martie, iar acum încă se fac „optimizări”.
„În cursul nopții a fost realizat un update al aplicației, iar în acest moment se realizează optimizări. Este posibil ca timpul de răspuns al aplicației să fie mai mare. Vă mulțumim pentru înțelegere! În situația în care, la accesarea unuia din butoanele “Mă programez” sau “Conectare” sunteți redirecționat către pagina principală, vă recomandăm să ștergeți istoricul de navigare sau memoria temporară (cache) a browserului” – este mesajul care apare la accesarea platformei de programări pentru vaccinare.
Pentru că au fost făcut noi modificări, sunt perioade în care platforma nu poate fi accesată de nimeni, au exxplicat reprezentanții STS.
„Ieri s-a anunțat extinderea perioadei pentru luna martie și începând de miercuri seară s-a afișat acel mesaj pe platformă, pentru că modificările au loc în timp real.
În această dimineață au fost terminate toate implementările, însă se mai fac sincronizări, astfel că sunt perioade în care platforma nu merge pentru nimeni, a declarat, joi, pentru HotNews.ro purtătorul de cuvânt al STS Cătălin Chirca.
Platforma a picat în repetate rânduri în ultimele zile
Platforma de programare pentru vaccinare, pusă la dispoziția cetățenilor români de către Guvernul României, a picat în repetate rânduri în ultimele zile.STSși Valeriu Gheorghiță, coordonatorul campaniei de vaccinare, au reacționat pe marginea acestui subiect.
Vineri, 15 ianuarie, în jurul orei 15:00 a picat prima oară platforma digitală.STSa venit cu prima precizare oficială, la scurt timp. Serviciul de Telecomunicații Speciale a precizat că „platforma nu s-a blocat din cauza numărului de accesări multiple, fiind în procedură de actualizare”.