Motivul pentru care un pasager a fost dat afară din avion. Bărbatul a dat în judecată compania aeriană

Publicat: 12 03. 2024, 20:29
Sursa Foto: Freepik

Un pasager a fost dat afară din avion, după ce ar fi încercat să-și schimbe locul, pentru că a refuzat să stea lângă o femeie. Acum, bărbatul dă în judecată compania aeriană Jet Blue, pe care o acuză de discriminare religioasă.

Bărbatul dă în judecată Jet Blue, după ce a fost dat afară din avion

Este vorba despre Abraham Lunger, un evreu ortodox, care trebuia să ia un avion de la Palm Springs la Aeroportul John F.Kennedy.

Din cauza convingerilor religioase, pasagerul poate să stea lângă o femeie doar dacă aceasta îi este rudă sau este soția lui.

Înainte de a se urca în avion, el și soția lui ar fi întrebat un agent de la JetBlue dacă Lunger poate să stea fie lângă ea, fie lângă un bărbat, din cauza religiei sale. Angajatul companiei le-a comunicat că ar putea să schimbe locul cu alți pasageri, informează Business Insider.

După ce s-a așezat pe locul pe care l-a primit, bărbatul a văzut că o femeie se pregătește să se așeze lângă el.

„S-a ridicat în liniște de pe scaun și a stat pe culoar”, se arată într-un document.

Înainte de cere unui pasager să facă schimb de locuri, o stewardesă ar fi țipat la el să se întoarcă la locul său. Chiar dacă i-a explicat de ce nu poate să stea acolo, ea a „refuzat să accepte această explicație și a încercat să-l împiedice pe Lunger să facă schimb de locuri cu un alt pasager care fusese de acord cu acest lucru”.

Documentele din instanță arată că alți pasageri care au auzit discuția dintre Lunger și stewardesă s-au oferit să facă schimb de locuri.

Cum a reacționat pilotul avionului

După cele întâmplate, pilotul avionului le-a spus celor doi soți că schimbul de locuri nu poate fi făcut, întrucât s-ar provoca un dezechilibru de greutate în avion. Lunger a declarat că pilotul avionului le-a cerut să părăsească aeronava, susținând că, în caz contrar, nu va pleca în cursă cu ei la bord.

Bărbatul nu a primit nicio compensație și nici banii înapoi pentru biletele de avion, iar compania nu a comentat situația.

„JetBlue este mândră să deservească milioane de clienți în fiecare an din diferite medii. Facem tot posibilul pentru a satisface diferitele solicitări ale clienților noștri, asigurându-ne în același timp că toți clienții beneficiază de experiența pe care o așteaptă de la JetBlue”, se arată într-un comunicat al companiei aeriene.