Facebook aduce noi modificări după scandalul Cambridge Analytica, ce o să îi vizeze pe toţi utilizatorii.
Astfel, compania a decis să-şi modifice din nou algoritmul pe baza căruia sunt ordonate postările din newsfeed, de data aceasta pentru a face loc mai multor ştiri cu caracter local, informează Ştiripesurse.
Mark Zuckerberg a anunţat această schimbare încă de la începutul anului şi de atunci a fost activă pentru Statele Unite, însă modificarea va fi extinsă pentru toate regiunile şi toţi utilizatorii reţelei sociale.
Ca urmare a criticilor care acuzau Facebook că s-a politizat prea mult, compania americană a decis să reducă importanţa conţinutului marilor publicaţii în cadrul algoritmului de rankare şi să aducă mai sus ştiri ale publisherilor locali.
Aşadar, utilizatorii Facebook din Bucureşti vor vedea mai multe ştiri de la publicaţiile din sau din apropierea oraşului şi mai puţine de la The New York Times sau The Washington Post.
„Ştirile locale ne ajută să înţelegem mai bine problemele comunităţii noastre şi deciziile care ne influenţează vieţile”, a precizat Mark Zuckerberg.