McDonald’s-ul pe stil rusesc a stabilit un record absolut de vânzări în ziua deschiderii: „Nu am văzut niciodată o astfel de cifră de afaceri”

Publicat: 23 06. 2022, 12:41
McDonald’s-ul pe stil rusesc a stabilit un record absolut de vânzări în ziua deschiderii: „Nu am văzut niciodată o astfel de cifră de afaceri”. Sursa Foto: Hepta.ro

Aproape 120.000 de hamburgeri au fost vânduți în ziua deschiderii de către Vkusno & Tochka, succesorul lanţului american de restaurante fast-food McDonald’s în Rusia, stabilind un record de vânzări, a transmis Oleg Paroev, directorul companiei, potrivit Le Figaro.

Record de vânzări în ziua deschiderii pentru Vkusno & tochka

50 de restaurante ale noului brand s-au redeschis la Moscova pe data 12 și 13 iunie. Acestea și-au reluat activitatea la trei luni după ce au fost închise. S-au format cozi lungi în faţa „vitrinei” fast-food-ului noului brand, situat în Piaţa Puşkin, din Moscova, unde s-a deschis primul restaurant McDonald’s din Rusia, în ianuarie 1990.

În prima zi, am vândut aproape 120.000 de hamburgeri. Nu am văzut niciodată o astfel de cifră de afaceri într-o singură de când McDonald’s operează în Rusia”, a declarat Oleg Paroev.

Directorul executiv al companiei, Oleg Paroev, a declarat pentru Reuters că nu se aşteaptă ca o astfel de cerere să dureze. Cu toate acestea, speră să depăşească obiectivul de creştere stabilit de noul proprietar, Alexander Govor, chiar înainte de termen.

De asemenea, Govor intenţionează să deschidă 1.000 de restaurante în patru-cinci ani, comparativ cu cele 850 de restaurante care erau deschise în trecut sub brandul McDonald’s. Alexander Govor, care conducea deja 25 de restaurante, a cumpărat în jur de 700, potrivit lui Oleg Paroev.

Am fost nevoiţi să retragem anumite produse pentru că aveau o conexiune prea strânsă cu McDonald’s, precum McFlurry şi Big Mac”, a explicat recent Oleg Paroïev. ”Este o pierdere mare”, a recunoscut el pentru Reuters, adăugând că reţetele de înlocuire sunt în lucru.

Totodată, băutura Coca-Cola va dispărea în curând în Rusia. Stocurile se epuizează, iar compania caută un nou furnizor de băuturi. Înfiinţarea noului brand va dura, dar Oleg Paroev promite ca „oaspeţii noştri se vor obişnui cu noul nume”.