McDonald’s, Burger King și KFC au refuzat să se alăture unei campanii pentru combaterea obezității în Marea Britanie

Publicat: 24 03. 2012, 21:39

Guvernul britanic a lansat o nouă campanie pentru combaterea obezității, la care s-au alăturat mari companii producătoare de băuturi răcoritoare sau lanțuri de restaurant de tip fast-food precum Coca-Cola, Mars, Subway, Tesco sau Premier Foods, potrivit Daily Mail.

Totuși, KFC, McDonald’s şi Burger King au refuzat să semneze „Acordul responsabilităţii”, un act care vizează reducerea numărului de calorii din meniul britanicilor până la sfârşitul anului 2014, deși cei trei giganți fast-food sunt acuzați că ar fi parțial responsabili de rata îngrijorător de mare a obezității în rândul englezilor.

În Marea Britanie, peste 60% dintre adulți și o treime dintre copii cu vârste cuprinse între 10 și 11 ani sunt obezi.

Companiile care s-au alăturat campaniei au acceptat să reducă numărul de calorii din produsele lor şi să ofere mâncăruri mai sănătoase.