Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, se confruntă cu mari probleme financiare. Averealui Mark Zuckerberg a scăzut brusc cu câteva miliarde de dolari, după boicotul Facebook al publicitarilor.Pierderile sunt de câteva miliarde de dolari americani, relatează The Information.
Săptămâna trecută, mai multe companii cu bugete de marketing imense au anunțat că își vor retrage reclamele de pe Facebook.
Unele asociații au decis să retragă promovarea de pe toate rețelele de socializare, cel puțin pentru o perioadă. Astfel,Facebook a pierdut în valoare la bursă câteva miliarde bune de dolari. Cu toate acestea, fondatorul gigantului american, Mark Zuckerberg, a declarat că nu va ceda în fața presiunilor financiare și că acest boicot„se va termina destul de curând”.
Până în momentul de față, peste500 de companii au anunțat că își retrag reclamele de pe Facebook și alte platforme ale companiei. Aceste companii au început să se alăture unei campanii numite Stop Hate for Profit. Majoritatea au semnat, însă companiile mari precum Coca-Cola și Starbucks nu au făcut-o.
Companiile în cauză nu au precizatdacă se retrag permanent și nu au spus nici că nuse vor întoarce decât dacă Facebook va modifica regulamentul.
Totul s-a petrecut abia după ce criticii au avertizat că Facebook nu a reuşit să asigure o verificare corectă a dezinformărilor pe platformă.
Fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, le-a spus angajaților că este reticent în fața amenințărilor unui boicot publicitar în creștere, făcând în privat observații cu privire la revenirea companiilor către serviciile oferite de el.
„Credcă toți acești agenți de publicitate vor reveni pe platformă destul de curând.”, s-a arătat optimist Mark Zuzkenberg.
Zuckerberg și-a exprimat gândurile cu privire la boicot, care include acum mărci mari precum Starbucks și Coca-Cola, în cadrul unei videoconferințe a primăriei care a avut loc vinereatrecută, potrivit angajaților care au participat la ședință.
În observațiile nereportate anterior, Zuckerberg a spus că boicotul este mai degrabă un „aspect reputațional și al unui partener”, altul decât unul economic, potrivit unei transcrieri obținute de The Information.
De asemenea, el a menționat că agenții de publicitate mari care participă la boicot reprezintă o mică parte din veniturile totale ale Facebook.
„Nu ne vom schimba politicile sau atitudinea din cauza unei amenințări către un mic procent din veniturile noastre, sau oricărui procent. […]Eu cred că aceste companii se vor întoarce pe platformă destul de curând. […] Luăm aceste lucruri în serios și respectăm feedback-ul primit de la parteneri. Progresăm atunci când ținem discursurile de ură în afara platformei noastre și nu avem beneficii de pe urma acestui tip de conținut. Dar cum am mai spus, facem schimbări de politici pe baza principiilor, nu pe baza presiunilor financiare.”, a avertizat miliardarul, conform sursei citate anterior.