Marca belgiană de dulciuri ISIS și-a schimat numele din cazua asocierii cu sigla grupării Statul Islamic
Marca belgiană de dulciuri ISIS și-a schimbat numele din cauza asemănării cu sigla organizației Statul Islamic, care a dus la peirderi considerabile pentru companie, informează ziarul spaniol El Pais.
„Numele făcea mult rău afacerii. Crea confuzie privind originile noastre”, a explicat Désirée Libeert, fiica proprietarului companiei.
Faptul că asocierea cu gruparea jihadistă aduce daune serioase companiei a fost observat de proprietari încă de anul trecut, aceștia estimând că pierderile înregistrate în acest context ajung până la 100.000 de euro.
Astfel, s-a luat decizia schimbării acronimului ISIS (de la Italo Suisse Italo Suisse) în Libeert, numele familiei care deține marca veche de aproape o sută de ani.
Fondată în 1923, compania care folosește în prezent 150 de angajați și are încasări de 35 de milioane de euro anual, iar ciocoloata pe care o produce o rețetă secretă pe care o cunosc doar cinci membri ai familiei Libeert.