Lanțul de magazine GAP închide toate punctele sale de vânzare din Europa

Publicat: 21 10. 2020, 12:47
Foto: Pixabay

Lanțul american de îmbrăcăminte GAP a anunțat, marți, închiderea tuturor magazinelor sale de pe continentul european. Aproape 120 de puncte de vânzare vor coborî cortina până în iulie 2021.

Angajații, răspândiți în Franța, Italia și Regatul Unit, au fost informați despre închideri printr-o conferință telefonică ieri la ora 15:30. Mark Breitbard, președintele mărcii Gap, din septembrie, și Debbie Edwards, vicepreședinte, responsabil cu managementul general din Europa, le-au spus vestea proastă.

O întâlnire de informații financiare, menită să „actualizeze elementele strategiei și planului de creare a valorii” și să ofere detaliile acestor retrageri este programată pentru joi, 22 octombrie, scrie bfmtv.com.

În Franța, Gap are aproape 500 de angajați și are 21 de magazine. Brandul american se afla într-o stare proastă de ceva timp și implementase o politică de reducere a costurilor de la începutul anului. În 2019, a închis și 8 puncte de vânzare în Franța, inclusiv magazinul emblematic de pe bulevardul Champs-Elysées din Paris .

Marca de îmbrăcăminte, fondată de Doris și Don Fischer la San Francisco în 1969, nu a reușit să facă față concurenței din ce în ce mai puternice. Pandemia și măsurile impuse au accelerat căderea.