REVOLTĂTOR! O jurnalistă şi băiatul ei BOLNAV de EPILEPSIE au fost DAŢI JOS din avion: ‘Lipsa de umanitate a companiei a fost ŞOCANTĂ’ (FOTO, VIDEO)

Publicat: 27 07. 2018, 17:29

Scene revoltătoare la bordul unei aeronave Emirates Airline.
Membrii echipajului l-au obligat pe un tânăr și pe membrii familiei sale să se dea jos din avion, din cauza că băiatul suferea de epilepsie, relatează ziare.com, citând The Guardian.

Eli, în vârstă de 17 ani, este fiul jurnalistei Isabelle Kumar de la Euronews. Ea și familia ei trebuiau să plece, miercuri, din Dubai spre Franța, însă însoțitorii de zbor i-au obligat să coboare din avion.
Înainte de zbor, Kumar a sunat la compania aeriană pentru a se asigura că lângă locul din avion al fiului ei este disponibil un alt loc liber, în cazul în care băiatul are o criză de epilepsie. Când echipajul a aflat acest lucru, a cerut să vadă imediat un aviz medical care să ateste boala tânărului.

„Inițial, nu am reușit să găsesc documentul, așa că l-am sunat pe medicul nostru și i-am spus să trimită un e-mail companiei cu avizul necesar. L-a trimis imediat”, a explicat jurnalista.
„Doctorul lui Eli a vrut să vorbească cu însoțitorii de zbor, însă aceștia au refuzat să vorbească cu el, au refuzat să verifice avizul și au refuzat să ne asculte”, a adăugat ea.

Însoțitorii de zbor au spus că documentul trebuia arătat angajaților companiei de la sol și nu celor din avion. În plus, aceștia au început să o amenințe pe Kumar și pe familia sa – aceasta mai are doi gemeni – că dacă nu se dau jos din avion cât mai repede cheamă poliția.

„Copiii plângeau, Eli era epuizat, își muşca mâna. Așa face el față stresului. Își ținea capul în mâini… Am reușit să ne debarcăm ok, iar la sol ne aștepta o echipa medicală. Nici ei nu au putut înțelege de ce am fost dați jos din aeronavă. Au fost de acord imediat că Eli era apt de zbor, însă nu ni s-a permis să ne urcăm înapoi în avion. Lipsa de umanitate a celor de la Emirates a fost șocantă”, a povestit Isabelle Kumar.

„Astfel de situații sunt, de obicei, dificil de evaluat de către personalul de la bord, care a optat să acționeze în interesul siguranței pasagerilor noștri, precum și în baza consultanței echipei medicale”, a transmis un purtător de cuvânt al companiei aeriene, precizând că firmei „îi pare rău pentru neplăcerile cauzate doamnei Kumar și familiei sale”.